Przedszkolaki, najmłodsi programiści z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Jaroszowie pod czujnym okiem pani Barbary Zbrożek układając trasy z puzzli ćwiczą precyzję ruchów, ćwiczą ruchy motoryki małej, przez co rozwijają sprawność palców dłoni.

Puzzle doskonale urozmaicają programowanie z Ozobotem. Dzięki atrakcyjnej zabawie, dzieci aktywnie uczą się podstaw programowania rozwijając przy tym kreatywność i logiczne myślenie.

Zestaw  puzzli o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.) pozwala na tworzenie skomplikowanych tras i pętli, które musi pokonać Ozobot. Puzzle to doskonałe narzędzie dydaktyczne służące rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami - grywalizację. Puzzle do Ozobota sprawdzają się zarówno w pracy samodzielnej jak zespołowej, co pozwala również na ćwiczenie kompetencji miękkich.